Two weekends 

Hej hallå läget! Längesedan nu… Senaste två veckorna har jag verkligen börjar känna att det snart är dags för sommarlov och ledighet, varit trött och lite ofokuserad. Nu är det i alla fall sista veckan innan barnen får sommarlov och sen ska jag jobba några dagar på fritids innan det är dags för två veckors semester! 


Vädret har varit rätt mycket uppochner tycker jag, ibland soligt och varmt och ibland regnigt och blåsigt…


Vet inte om jag har sagt det här men jag har blivit medryttare på en söt liten islandshäst! Så kul att få rida igen 😀 


Sen har jag och Benji varit på en gospelkonsert, har några kompisar som sjunger i kören. 

Såg ut som en tornado innan regnet kom….

I fredagas var jag bjuden på Adiams studentfest. Vi bjöds på Eritreansk mat och dricka samt fick vara med och dansa traditionell dans. Häftigt!


Injera med olika sorters starka röror. Det var jättegott och jättetrevligt

GUDETAMA


Igår cyklade jag och Benji en runda i det fina vädret, vi bjöd pappa och Samuel på glass som de fick svalka sig med medan de skateade.

Nu ska jag försöka sova… har varit rätt svårt den senaste tiden… godnatt! 

Kommentera

