Heja Norrköping 

Efter att ha varit sjuk hela veckan kände jag att en lugn helg var ganska aktuellt! Så fredagen började med en glass på ahlgrens 

Jag gjorde en krämig kantarellsås och till det gjorde Benjamin en sallad med bland annat avokado och mozzarella. Supergott!

Sen testade vi lite nytt snacks! Guacamolechipsen smakade verkligen tacos och guacamole! Seasalt & butter påminner om biopopcorn och maraboun liknar Toffifee. Mycket gott!

På lördagen tog vi en lång sovmorgon innan vi gick till Rosegarden och åt lunchbuffé 

Började med sushi! Bläckfisken var… speciell… kul att testa 

Var sååå sugen på baozi men tydligen fanns inte det…. enligt hemsidan skulle det finnas 😦 

Glass med friterad banan! Tog två portioner hehe…

Sen på kvällen kom Hanna och Lukas och vi gjorde laxpaket och spelade Setters! 

På söndagen tog vi det ganska lugnt innan vi körde in till stan och köpte glass och falafelrulle med halloumi 


Sen var tanken att vi skulle åka in till Malmö och se Norrköping spela meeen jag fick ställa in dom planerna pga sjukdom. De andra åkte in pch tur var det för Norrköping vann! 

Satt i alla fall i soffan på korridoren med mina korridorsgrannar och kollade på VM-matchen! SVERIGE WOOHOO

Lite för sen kväll resulterade i seg morgon men nu ligger jag och solar i min fönsterkarm och lyssnar på p3 dokumentärer. Kort vecka denna veckan, jobbat bara till onsdag! 

Kommentera

