Tjejkväll vid havet 

Igår efter jobbet stack jag först till IFK-hallen och hämtade min tröja inför lundaloppet innan jag cyklade hem. Hemma bytte jag om lite snabbt och slängde i mig en macka innan jag tog bussen till Lomma för att vara på en mysig tjejkväll hos Josefine 🙂 


Miriam hällde upp välkomstbålet 


Bella och jag stod och inspekterade dukningen. Josefine hade verkglien gjort allting superfint! 




Susanne och Miriam 


Nelly, Josefine och Bella 


Julia och Linnea 


Pärlcouscoussallad, färskostfylld baconinlindadkyckling, mango chutneysås och tsatsiki! Med hemmabakad Focazia 🙂 sommarfräscht hehe


Efter maten gick vi en promenad på stranden och njöt av solnedgången. 

 Väldigt fin och mysig kväll! Slår mig nu att jag inte tog någon bild på Anna… så Anna om du läser detta, förlåt! ❤ 

Kommentera

