Fira mamma

Igår fyllde min fina mamma år! Vi började dagen med att sjunga för henne och ge henne lite paket sen köpte jag och Benji en snabbis till Coop och köpte nybakat bröd.

Jag hade bakat en likadan tårta som Irene hade gjort förra helgen, dock blev det lite annan utstyrsel på den men god var den i alla fall! 


Sen på kvällen var vi ute och åt på VED, verkligen sååå god pizza 



Beställde en vegetarisk pizza men det blev lite fel när jag sa att jag inte ville ha parmesan för han hörde paprika… men det löste sog väldigt bra och god var den!


Min familj i ett nötskal…

Kommentera

