The weekend 

Godmorgon! Hoppas ni har sovit gott 🙂 själv har jag sovit helt okej. Igår träffade jag Benjamin efter jobbet, vi köpte grillade kyckling och körde lite potatis och rotfrukter i ugn. Sen drog han vidare på ett födelsedagsfirande och jag kröp ner i sägnen med en påse godis, choklad och kollade på lite youtubevideos! Min familj funderar på att åka till Singapore i höst och just nu är jag så sugen på att följa med!!!!!!

Planen för idag är att ta det lugnt, äta lunch om några timmar och sen träffa Josefine och Nils en liten stund. Benjamin vill kolla på Chelseas match ikväll så det lär det nog bli 🙂 


Dagens frukost bestod av en skål med fil/müsli och så lyxade jag till det med blåbär och jordgubbar 


Veckans craving: (förutom choklad som aaaaallltiiid är craving) är hembakat bröd med Philadelphia! Så gott

Kommentera

