GLAD PÅSK!

Igår fick jag semester och nu har jag några lediga dagar att se fram emot, ska bli skönt att få koppla av och ta det lugnt. Dock blev det ingen avkoppling igår, jag tvättade, städade, handlade, fotograferade och gjorde lite annat som behövde göras innan jag och Benjamin cyklade hem till mina föräldrar.

DSC_0880

Idag tog hel familjen en rejäl sovmorgon så istället för frukost fick det bli en brunch med pannkakor, så gott! Sen fick mamma och pappa leta upp sina ägg som jag gömt, egentligen är det ju imorgon som man ska leta efter påskägg men de åker till stugan så de fick sina ägg nu istället. Samuel fick sitt redan i måndags, lite eftersom han fyllde år men jag tror mamma gömmer det till honom imorgon.

DSC_0884

Denna duken skriker verkligen påsk för mig, påminner mig om mormor och morfar.

I Like It.

DSC_0887

Härligt att få äta massa färsk frukt på morgonen

DSC_0890

Mamma och pappa fick även varsin liten kyckling av mig som jag gjorde på fritids i måndags hehe…

DSC_0842

Kommentera

