Godmorgon lördag!

Tänka börja dagen med att svara på lite frågor, kan ju vara kul att variera blogginläggen lite tänkte jag 🙂

När vaknade du i morse?

Vaknat lite till och från under hela natten men första gången jag kollade på klockan var det 07.06 tror jag!

Vad var det första du tänkte på när du vaknade?

Hoppas klockan är typ 10… somnade inte förens 01.30 så hade önskat att sova lite längre

Har du ringt någon idag? I så fall, vem?

Har inte ringt någon än, har en policy att inte ringa någon innan 10 på helger!

Vilket humör är du på just nu?

Oj, vet inte riktigt… typ meh? Varken glad eller ledsen, skönt att det är lördag och inte söndag men inte mer än så

Vad har du på dig för tillfället?

Ett grått linne med Hello Kitty som jag fick av mil kompis Nina för säkert 7år sedan!

Har du ont någonstans?

Inte just nu! Haft lite ont i halsen denna veckan men tror det har släppt

Något du är sugen på att ät just nu?

Gröt med blåbär och Äpplemos! Och lösgodiset som ligger i min skrivbordslåda…

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?

Köpte ingredienser till pizza samt lite fredagssnacks 🙂

Vilken var den första hemsidan du gick in på internet idag?

Haha… gick faktiskt in på Ben&Jerry’s hemsida för att kolla in de tre ny smakerna som släppts. Men det fanns så sjukt många andra smaker som jag aldrig hört talas om!! Och jag som räknat mig till en Ben&Jerry expert 😦 

Vad ska du göra idag och ikväll?

Jag ska snart gå upp och duscha, äta frukost, måla naglarna. Sen ska jag till ELUs vintermöte i Hässleholm 

Vilken är den första låten du sätter på idag? 

Har inte satt på någon musik än,  vill inte väcka mina korridorskompisar…. 


Gjorde pizza, kollade På Spåret, spelade Setters och avslutade med att kolla på Ondskan. Bra fredagskväll, önskar varje kväll kunde se ut såhär ❤️

Kommentera

