Taco Time 

Igår efter jobbet stack jag hem till Milla, har inte träffat henne på evigheter! Knas… vi bor knappt 5 minuter från varandra, men jag antar att det lätt blir så när båda har fullt upp med sina egna saker. 

I alla fall, vi har pratat ett tag om att göra pizza tillsammans men igår var vi mer sugna på tacos, så det fick det bli!

Milla hade köpt någon ny variant med mjuka tortillabåtar typ… dock inget jag rekommenderar. Lite för söta för min smak och att de var så jobbiga att äta från, allt bara gled upp och föll över handen…

Efter maten kollade vi på Kill Bill 2. Obligatoriskt att se Tarantino när vi ses hehe. Så glad över att ha Milla som min fina vän!

Kommentera

