nICE söndag 

God kväll på er 🙂 

Nu är helgen typ slut och det är en heeeeel vecka till nästa… men för att se det positiva så har jag i alla fall haft en fin söndag! 

Imorse stack jag och Benjamin till ishallen direkt när dem öppnade för allmän åkning, vilket var väldigt bra eftersom det snabbt fylldes på med folk och kö…. en halvtimme fick vi i alla fall med en hyfsat tom rink! 




Efter ishallen köpte vi thai-mat och sen gick vi till Filippi. Så fint att träffa vänner som man både har sett ganska nyligen (igår) men också som man inte sett sen förra året! 

Ätt lite godis efter det men nu ska jag göra mig redo för sängen och sen kolla på någon serie innan jag ska sova, godnatt!

Kommentera

