Waaahhh halva helgen har redan gått! Varför måste tiden gå så fort? 

I alla fall, igår på fritids bakade jag och några av barnen pizza. Så kul att få prata med dem mer en och en när det inte är så mycket liv runt omkring! Killarna jag bakade med var i alla fall väldigt sugna på att komma hem till mig och baka ”onyttig” pizza  med nutella och hallonsylt (eftersom nutella innehåller nötter kan man inte ha det på skolan). 


De öste verkligen på med ost så det blev nästan mer ost än pizzadeg haha…


Jag och Benjamin gjorde lite potatis och rotfrukter i ugn me lax och fetaoströra, mycket gott


Jag har även gått och blivit som alla andra och köpt ett par Blundstone! 😉


Sen idag cyklade jag en sväng till Nova för att prata med Elgiganten om garantin på min telefon, tydligen har Apple bara garanti i 1år! Så sämst!

Sen har jag gjort en paj som ska med hem till Malin ikväll, hon ska nämligen ha en liten hejdå-fest innan hon flyttat till Tyskland. 

Ha en fin lördag 🙂 

Kommentera

