Pizzakväll 

Så glad att det inte var fredag igår som jag önskade och att det inte är lördag idag!! 

Efter jobbet gick jag en runda på stan innan jag mötte upp Benjamin för att handla lite mat. Vi gjorde egen pizza helt från grunden! Dock blev den inte riktigt som vi hade tänkt oss… åt en sjukt god pizza i Sydafrika där pizzabottnen var jättetunn men vi fick inte till det… bottnen svällde i ugnen… men det blev gott ändå!


Vi gjorde nästan identiska pizzor bara att jag hade paprika på min


Lite cider och bea på det!

Efter det blev det chips och dipp och tanken från början var att kolla sista avsnittet av Sherlock men det släpps tydligen inte förens på måndag så det blev På Spårets julspecial! En mysig kväll!

Nu ska jag sova, godnatt! 

Kommentera

