It’s my birthday!

21 år gammal är jag alltså nu! Myndig i USA, känner helt ärligt inte så stor skillnad, men 21 känns ändå som en bra ålder. Inte för ung och inte för gammal 🙂

Familjen + Benjamin och jag åkte upp till Vikbolandet i fredags för att vara med på ett läger som är här över helgen. Jag sov hemma hos Benjamin (mamma och pappa sov på ett annat ställe) så jag väcktes av att Benjamins föräldrar, hans kusin Markus, hans bror Lukas med sin fru Hanna kom in och sjöng för mig. Fint trumpetspel samt frukost på sängen och en liten kattunge fick jag dessutom. Vi har som tradition hemma att Totoro följer med på morgonen när man sjunger. 


Vet att mamma frågat om vi hade velat ha frukost på sängen men ingen av oss där hemma har nappat på det. Detta var dock väldigt mysigt och inte så smuligt/kladdigt att äta i sängen. Det är juice med blåbär, hallon och jordgubbar. Kändes somrigt 🙂 


Fick en Polaroidkamera av Benjamin och ett jättefint kort! 


Snöade riktigt mycket! Jag som älskar snö kunde knappt fått en bättre födelsedag rent vädermässigt hehe


Mina föräldrar hade inte tagit med sig några paket upp utan jag fick tålmodigt vänta på att öppna dem tills vi kom hem på kvällen. MEN mamma gav mig lite färdkost och jag åt upp allt i ett naffs under den långa bilresan hem hehe… brukar vara lite skeptisk till mammas lösgodisblandningar (förlåt!) men denna gången hade hon prickat in helt rätt! Mycket jordnötschoklad och annat som jag var sugen på!


När vi kom hem köpte vi thaimat och åt prinsesstårta. Sen fick jag öppna fina paket och fick bland annat en söt kaninskål, tårtfat, tallrikar och skålar av servicen jag samlar på, små handvärmare med rävar på och varma vantar! 


Överraskades av ett fint brev i min brevlåda som min fina vän Olivia hade skickat. Kolla så duktig hon är på att måla 😍

Kommentera

