FRIDAY

Yaaaaayy! Denna veckan har varit väldigt hektiskt och intensiv och jag har verkligen längtat efter helgen. Den kommer dock inte vara så lugn, redan ikväll ska jag iväg på födelsedagsfirande! Min vän Nelly har fyllt år denna veckan och ikväll har hon bjudit in lite vänner till tacos och tårta! 

Sen kommer Cornelia ner från Stockolm imorgon så ska verkligen se till att träffa henne och sno åt mig lite tid med henne! Man får passa på när man bor så långt ifrån varandra. 

Nä, nu ska jag försöka fixa mitt kaoshår, ibland vill jag bara spontanklippa det men vet att jag hade ångrat mig… det måste dock toppas!

 

Det blev jättebra på denna sidan… men såklart inte på andra


Tacotime (update)

Kommentera

