20ÅHUS16

Ännu en vecka som bara farit förbi! Har jobbat i två veckor nu och det känns så skönt att kunna säga att jag trivs! 

En annan sak som jag trivs väldigt bra med är att hänga med mina härliga konfirmander och ledarkollegor från konfirmationslägret i somras! Vi har nämligen haft återträff denna helgen. Tyvärr har jag inte mått helt 100, däckade ganska tidigt i fredags och kände mig förkyld och hängig… Men efter att ha druckit citron och ingefära och ätit knäckemackor med vitlök så börjar jag känna mig bättre och håller tummarna för att förkylningen inte bryter ut mer! 


Vi bowlade igår med gänget och det gick faktiskr helt okej, jag fick i alla fall en strike! (Eller två, bara att först så missade jag helt och sen slog jag ner alla så egentligen en spare). 

När jag kom hem idag så har jag tittat på en julfilm ätit choklad, chips och druckit kaffe (?!) crazy… Så nu jag fortsätta ta det lungt, tänkte duscha, laga mat och ladda inför veckan! 

Hoppas ni har haft en fin helg! 

Kommentera

