Sunday = Ikea day 

Yes! Tjena! Helgen flög förbi ganska snabbt (som den alltid gör)… I lördags var jag på Nova en sväng och i söndags körde jag, mamma och Benjamin till Ikea! Hade inget speciellt jag skulle köpa men det blir ju alltid lite saker när man är där, en kudde och  några minikaktusar bland annat! 

Sen träffade jag Nina en snabbis, vi gick en lång promenad och pratade om allt och ingenting. Hon ska till Caribien snart så jag kommer inte kunna träffa henne på länge 😦 

Sen på kvällen hade jag och Benjamin chipsbuffé med tre sorters chips samt lite godis som (tro det eller) var över sen i fredags! 


Denna veckan blir det lika fullt ös som förra och det blir ingen tid att vila upp sig i helgen för då är det återträff för konfaläger jag var ledare på i somras, kul! 🙂 

Kommentera

