Date Night

Nu har jag jobbat på mitt nya jobb i en vecka och det känns bra! Såklart är det mycket nytt och det kommer nog ta någon vecka till innan jag kommer in i allting, men så är det ju. I alla fall, mamma och pappa berättade om ett ganska nyöppnat hamburgareställe i Saluhallen så jag och Benjamin bestämde oss för att gå dit och äta. Alltså på riktigt, det var så gott!! Man väljer en hamburgare där kött, sallad, tomat, rödlök och ättiksgurka är grunden och sen får man välja massa tillbehör (de flesta är ”gratis” men några får man betala lite extra för). Utöver det som ingick så valde jag ketchup, senaps, grillad svamp och annans. 


Till efterätt köpte vi varsin Millshake. Benjamin valde Lakrits och jag valde Double Chocolate Peanut Butter 😍 så god!!  

Trevligt personal och lokalen var jättefin! Eftersom vädret var så bra satt vi på uteserveringen, riktigt najs! 

Kommentera

