Malmöfestivalen 

Igår spendera jag hela dagen ungefär med att flytta från mitt korridorsrum till rummet bredvid samt städa mitt gamla rum… Är så glad att Benjamin ville komma och hjälpa till, annars hade jag fått vara där hela dagen idag också!

Efter att vi var klara med flirtandet (flyttandet ska det vara med detta passade ändå haha) och städandet så tog vi tåget till Malmö för att gå en sväng där och kolla bland stånden och sen se Melissa Horn på kvällen! 


Jag köpte nog den godaste hamburgaren jag någonsin ätit!! Lövbiff, aioli, guacamole, bacon, ost, sallad, tomat åhhhhh…. Benjamin köpte majsbröd med kyckling, salsa, guacamole, ost?

Köpt churros precis innan konserten som vi stod och mumsade på! Vi fick ändå väldigt bra platser trots att vi kom 10min innan det började, så det var kul! 🙂 väldigt mysig konsert men man blev så sjukt äcklad och illamående av alla som skulle stå och röka bredvid!! Bläää

Kommentera

