+läger

Denna veckan har jag varit fritidsledare på ett +läger, det är för ungdomar i 13-14års åldern! 

Var ju fritidsledare på Åhus Konfa innan i somras så på ett sätt kände jag mig lite mätt på att vara på läger, men det var ändå kul! Alla läger blir så olika beroende på hur många deltagare det är och vilken personlighet dom har. Min kompis Miriam var också med som ledare vilket gjorde det hela lite extra roligt 🙂 

Just nu sitter jag på tåget hem till Lund, imorgon ska jag på begravning och efter det åker jag upp till Vikbolandet för att spendera en vecka hemma hos Benjamin. Hoppas på att kattungarna är lika söta som dom var senast jag var där!! 


Här är min fina lillebror påväg ut för bryggan för att hoppa i vattnet 

Kommentera

