130 dagar

Ja… Misstänkte att mitt första inlägg på länge skulle bli ett sånthär natt-inlägg, när man är såhär mystrött, mätt efter mycket mat och lördagsmys, ligger i sin egna säng med mysigt täcke och  öppet fönster och lyssnar på den svaga vinden och känner doften av sommar. 

Jag har verkligen varit sugen på att börja blogga igen, speciellt sugen på att ta massa foton med min kamera! Det verkligen kliar i fingrarna… Så ni kan nog räkna med massa inlägg som bara innehåller bilder, men det är fint det med.  

Jag har varit iväg som fritidsledare på ett konfaläger i en månad (kom hem igår) och det var verkligen ett sjukt bra läger! Sen har jag även avslutat mitt år som ungdomsledare, det har verkligen varit ett utmanande och ibland jobbigt år men jag kan med lite distans se tillbaka på saker och se att jag utvecklats och lärt mig. 

Nu är jag ledig i två veckor innan jag ska vara ledare på ett till läger, sen är jag ledig någon vecka innan jag ska vara ledare(ish) på ännu ett läger. Kul! 

  
Såhär ser jag ut nu om ni skulle ha glömt bort det efter 4 månaders frånvaro! 

Godnatt!

Kommentera

