Februari genom mobilen

Ser att jag inte har uppdaterat så jättebra men jag satsar inte på att få en proffsblogg och bli någon känd bloggare, jag bloggar när jag tycker det är kul och lite för min egen skull men också för att vänner, familj, dem som vill får följa mig i min vardag! 🙂 

   
Ibland får man motivera sig själv till att komma upp på morgonen 

 
Har varit ganska härligt och soligt väder genom hela februari!

 
Hittade en sån fin/ful tapet på en toalett som jag börjar tycka om mer och mer!

  
Överraskade Benjamin med en alla hjärtans dag frukost! Och han kom med fina blommor och kort!

   
Låg sjuk i sängen i ungefär en vecka… Men min fina roomie Linda kom med juice till mig

 
Sen flög jag till London med familjen, men mer om det senare!

Kommentera

