Tidiga morgnar, sena kvällar

Varför är det så att när man väl har möjlighet att sova länge så vaknar man tidigt? De senaste dagarna har jag gått upp jättetidigt, i fredags var det vid 5 och igår vid 7. Kan inte heller påstå att jag kommit i säng innan 12 någon av dom dagarna… Men jag har varit iväg och gjort roliga saker! 

I fredags åkte jag och Linda till strandhem för att planera påsklägret tillsammans med dom andra ungdomsledarna och när vi åkte därifrån så var det bara att bege sig direkt till ungdomsgruppen! 

  
Igår så var det ELUs vintermöte men jag och några vänner från min klass på strandhem skulle hem till en tjej som heter Anna innan och äta lunch. Det blev ett väldigt farande mellan Lund-Kristianstad-Hässleholm och dagen var verkligen över förväntan bra!!! Jag var även fotoansvarig-isch och såg fram emot det även om det skulle bli en utmaning men ser nu i efterhand att typ alla bilder är sådär jobbigt lite suddiga… Åh så irriterande!! Är besviken på mig själv.

   
 Idag hade jag tänkt börja dagen med att springa men vaknade med liiiite halsont… Så vet inte om det är dumt att chansa ändå.. Får väll kurera mig med vitlök och apelsiner. Senare ska jag träffa Miriam och vi ska fika, det ska bli mysigt 🙂

Kommentera

