När allt bara blir så bra!!

Dagen började med att jag stack ut och sprang, sprang 5km under 30min så jag känner mig väldigt nöjd! Det Konstiga var att jag kände att jag hade kunnat springa mycket längre.. Antar att allt bara stämde helt enkelt för andra dagar så kan jag känna mig helt död efter bara 2km… 

Efter det så åt jag lunch och kollade på Doctor Who innan jag stack till frisören för att klippa mig. Jag blev väldigt nöjd och kan inte sluta pilla mig själv i håret hihi!! 

Lite senare på kvällen kom Benjamin över och vi gjorde egna hamburgare, det är ju jättelätt! Bara att krydda köttfärs och steka, sen är det klart 🙂

Nu ska jag sova, det blir en lång och hektisk dag på Caféet imorgon, gnatt!

  

Kommentera

