God Jul!!

Jag hoppas att ni har haft en en härlig julafton! Det har i alla fall jag 🙂 

Dagen började med frukost och senare julbön i kyrkan!

  
Sen traskade vi hemåt, åt lite lussebullar och pepparkakor och kollade på Kalle Anka när det började. Sen åt vi JULMAT!!!! Äntligen haha

   
 
Åt grönkål och julskinka också men det är inte med på någon bild. Jag älskar verkligen julmat! Speciellt tunnbröd och renstek, det är det bästa!

Sen körde vi en julklappslek, det har vi inte gjort innan med det borde lätt bli en tradition! Väldigt roligt, kanske för att det gick så bra för mig haha

  
Fick bland annat, tandkräm, choklad, lipsyl och lite sånt 🙂

Sen spelade vi ett spel, dukade fram lite knäck, kola, julskumm, mozartlängor och annat gott! 

Sen var det äntligen dags att öppna alla julklappar 🙂 

Jag fick många fina saker, tänkte ta en bild på några av sakerna imorgon 🙂

 

(Klänningen är köpt på secondhand)  
Återigen önskar jag er en riktigt God Jul!

Kommentera

