Stockholm 

klockan 05.50 hoppade jag på tåget i Lund som några timmar senare hade rullat fram till Stockholm! Cornelia mötte mig på stationen, vi gick igenom gamla stan och tog färjan över till Djurgården. Därifrån gick vi till ett mysigt café där Cornelia bjöd mig på fika!! 

   
    

Sen tog vi en spårvagn tillbaka och promenerade längs gatorna i jakt efter något fint att köpa men icke!! Verkligen ingen bra shoppingdag för mig och Cornelia, men det kanske var för det bästa….
I födelsedagspresent av Cornelia så fick jag en biljett till Walk The Moon som skulle haft konsert idag. Men efter terror-attacken i Paris så valde de att ställa in hela som Europa turné… Så istället för att gå på konsert så bjöd Cornelia mig på spa!! Mycket trevligt och härligt att få sitta och jäsa i en bubbelpool och snabbt springa genom kallpoolen haha… Konstigt nog har jag träningsvärk i benen efter detta? 

  
När vi var skrynkliga som russin och kände oss klara så gick vi ut på stan för att äta. Det blev hamburgare på Friday’s! Gott!! 

   
    
 
Sen köpte vi lite godis och tog tåg och buss hem till Cornelia. 

Det har varit en jättebra dag!! 

 

En reaktion på ”Stockholm 

Kommentera

