Walking in my winter wonderland 

Såhär den första advent tycker jag det känns passande att köra en throw back till förra helgen då det hade snöat massor! Det var så vackert, snö är verkligen något av det bästa jag vet!

Nu tänkte jag dra mig ur sängen och duscha för idag är det Linda och jag som håller i och fixar ett julspel! Det är vår ungdomsgrupp som är skådespelare, kul att få med sig dom! Så kom till Sandgatan 14 antingen klockan 13.00 14.00 15.00 eller 16.00 för att se det 🙂 

   
    
    
   

Kommentera

