6 November 

1632 stupade Gustav II Adolf i Lützens dimma.  363 år senare födes jag. 
Ja, för snart en månad sedan så fyllde jag hela 20 år. Nu är jag verkligen vuxen på riktigt! 

  
Jag var intervjuad i en kristen tidning som heter Dagen. Alltid lika roligt att vara med i tidningen och kul att bli intervjuad!! 🙂

  
På min födelsedag (fredagen) så åkte jag och Benjamin hem till mig på kvällen och åt mat. Potatisgratäng och ryggbiff tror jag det var! Dagen till ära så öppnade jag även min Fanta Pineapple som jag köpte i Kenya för ett år sedan. Den är FANTAstisk!

  
Fina vänner som sjöng för mig precis vid 12-slaget! (Var iväg på utbildningsvecka som slutade 6 nov)

   
 
Öppnade fina paket
Dagen efter (lördagen) blev jag överraskad med en resa till Köpenhamn där vi gick på ett museum som hade en Tolkien utställning!

   
    
    
    

Det var en väldigt bra  födelsedag ❤️

Kommentera

