Autumn leafs 

Alltså åh hösten är verkligen så vacker!! Så många olika färger på träden och så börjar det bli lite kyligt så man får äntligen använda mössa och halsduk. 

Var ganska förkyld under veckan men det börjar kännas bättre nu! 

Jag läser som sagt en ledarutbildning som har några undbilsningsveckor under året men mest har vi praktiska uppgifter. Nu under helgen har jag och några andra (som också läser utbildningen) varit ledare på ett läger uppe på Breanäs. Det var jättemånga deltagare vilket var superkul 🙂 på lördagen hade vi anordnat en aktivitet och eftersom det var FN-dagen då så var jag generalsekreterare och dom andra ledarna var olika länder från säkerhetsrådet. Så vi hade lite olika stationer man kunde gå till och göra olika tävlingsmoment, väldigt kul!

Och igår när lägret var slut och jag hade kommit hem så kom Benjamin över till mig och vi drack årets första glögg ❤️ 

Nu ska jag snart dra mig upp ur sängen, äta frukost och pallra mig hemåt! 

See you later!

  
Från FN-rollspelet i tvåan på gymnasiet, vi representerade Ryssland!

  
  

Kommentera

