Länge sedan vi sågs….igen

Tjena! Nu känner jag mig lite sugen på att blogga igen 🙂 Tänker inte ha några långa förklaringar om varför jag inte gjort det tidigare… Funderar på om jag ska göra någon liten sammanfattning på vad som hänt i mitt liv de senaste fyra månaderna, för det är ändå en hel del… Kanske att man ska dela upp det i olika inlägg dock! 

I alla fall, Året på Strandhem har ”tagit slut” och det fanns mycket blandade känslor kring det… Jag har även rest en hel del! varit i både Barcelona och Tokyo samt farit upp och ner till Norrköping några gånger. Sen jobbade jag i somras på ett äldreboende i Eslöv och nu läser jag en ledarutbildning på folkhögskola men är ”placerad” i Lund eller vad mans ska säga, mycket praktik! 

Så vad ska jag göra en torsdag som denna? Jag tänkte jag skulle komma till skott och springa! Men funderar på om det är dumt eftersom jag fortfarande är lite förkyld… Sen ska jag planera och fixa lite saker inför denna och kommande vecka! 

Åhh det känns kul att börja blogga igen!! Känns som en nystart 🙂

  
Fina Lund, man borde definitivt gå ut på en liten foto-runda! …om det bara kunde bli bra väder….

En reaktion på ”Länge sedan vi sågs….igen

Kommentera

