And I won’t ever let you go. Wait for me to come home

Imorgon är det alltså julafton, sjukt crazy!! Jag har verkligen inga julkänslor alls och det känns som November… Men hela detta året har varit så skumt, vårterminen var inte normal direkt sen känns det inte som jag har fyllt år än.. Men det känns också som att jag har fyllt år tre gånger i år!!?!!?

Jag har haft lite svårt att sova de senaste nätterna, somnade inte förens halv tre igår… Men när jag inte kunde somna så lyssnade jag på lite musik och Ed Sheeran, alltså, så bra!! Just nu lyssnar jag på Photograph om och om igen. Hoppas att jag kan somna inatt i alla fall 🙂

20141224-011540.jpg

Fikade med mamma idag, mysigt!

2 reaktioner på ”And I won’t ever let you go. Wait for me to come home

Kommentera

