Back to reality

Efter Kenya-resan så hade vi ett 10 dagars lov och idag är sista dagen på det lovet, imorgon börjar skolan igen och min bloggning kommer även komma igång! Det kommer komma lite blandade inlägg, både försenade inlägg om Kenya samt lite andra inlägg om vad jag gjort på lovet, en salig blandning med andra ord.

Jag och Josefine kom till Strandhem i fredags och när vi klev av bussen i Örkelljunga så snöade det!!!!! Det snöade innan december!! Åh jag var så sjukt glad, älskar snö och kylan 🙂
Igår så byggde jag och några andra ett pepparkakshus, tyckte inte att det var så fint medan vi gjorde det men nu när jag kollar på det i efterhand så är det ändå ganska fint!
Idag så vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, jag måste bada i sjön i alla fall (ska försöka bada varje månad hela året) och sen åker vi nog in till Ängelholm på eftermiddagen.

I kort så är detta vad som har hänt hör under helgen, det har varit väldigt kul och även om det var mysigt hemma så är det skönt att vara tillbaka 🙂

IMG_1385.JPG

Kommentera

