Det närmar sig…

Alltså om 48 timmar kommer jag vara i Kenya!!!!!! Det är helt galet! Jag har inte fattat det än och känner mig faktiskt inte det minsta nervös. Men det kan bero på att kroppen inte orkar vara nervös, jag är nämligen superförkyld och tror att jag har feber… Inte det optimala förhållandet dagarna innan man ska resa, men men jag får se till att sova mycket inatt så löser det sig säkert!
I nuläget tror jag att jag har packat allt, har lite saker som mamma och pappa kommer lämna till mig i Lund men annars är nog allt fixat (det känns dock som om jag har glömt något jätteviktigt, typ passet…) och OM man skulle glömma något går det troligtvis att köpa eller att låna av någon annan.

När jag var hemma i helgen så firade vi min födelsedag lite i förtid (då var det typ två veckor kvar innan jag fyllde år… Eheh) jag fick bland annat en glassmaskinen (den kommer användas väldigt flitigt, speciellt här på Strandhem!) sen fick jag också världens coolaste vinglas! De är mer som bägare med sagan om ringen stil, hur häftiga som helst! Jag längtar verkligen till jag kan använda dom, hur coolt är det inte att dricka typ juice ur dom på morgnarna?

Nu tänker jag sova, måste vara utvilad och frisk inför resan imorgon! Godnatt! 🙂

IMG_1332.JPG

Såhär fräsch och fin såg jag ut för typ en vecka sedan, mycket har hänt sedan dess……… 😉

Kommentera

