Godmorgon!

Igår så satt jag nästan hela dagen och skrev på en skoluppgift, men jag kan inte säga att jag fick så mycket gjort så det blir till att sitta större delen av dagen idag också… Men i alla fall, vi som var kvar på Strandhem åt kvällsmat tillsammans i Villan, det är så kul att vi gör saker tillsammans och inte sitter och äter typ var för sig.

I alla fall, först spelade killarna lite COD, jag testade en omgång och det gick ändå ganska bra så jag är nöjd! Sen spelade vi TP tillsammans, grejen var den att spelet var från 1984 så frågorna var väldigt svåra och mitt lag fick verkligen de svåraste frågorna!! De andra lagen fick jättemånga frågor som mitt lag kunde, så typiskt. Men vi svarade rätt på en fråga i alla fall och jag är såå glad att vi fick den frågan, det var: Vilken svensk kung dog i slaget vid Lützen? Och jag skriker verkligen ut Gustav II Adolf (Är osäker på om August hinner läsa klart frågan..) Anledningen till att jag kan svaret är för att Gustav II Adolf dog den 6e november och jag fyller år den 6e november (wiiho, flaggdag 😀 ). Efter att ha spelat i typ 2,5h så stack vi till donken och åt lite och sen avslutade vi dagen med en aftonbön, det var verkligen jättemysigt. Sen var det egentligen tänkt att jag skulle skypea med Cornelia så jag stannade uppe ganska länge men det blev inte så.. så vi får ta det en annan dag istället!

20140323-110126.jpg

Nu ska jag äta frukost och fortsätta skiva på skoluppgiften, hoppas ni får en fin söndag!

Kommentera

