For Frodo!!

Idag har jag verkligen varit med om mycket! Jag har varit i Ullared med mamma, pappa och Samuel, det var helt smockat med folk! Till och med kö för att komma in i varuhuset!!! Bästa köpet var helt klart Sherlock säsong 3.

När jag kom hem från Ullared spelade jag innebandy med några i Klassen vilket resulterade i ett spräck ögonbryn för min del… Jag gick in i en närkamp (eller vad man ska säga) med Simon och fick jag hans armbåge rakt på ögonbrynet. Min första tanke var ”åhnej, måste jag åka in till sjukhuset och sy det?!” Och sen tänkte jag ”då kommer dom raka bort halva ögonbrynet!!” Men det blödde inte så farligt så jag tänkte att det inte behövde bli sytt så vi spelade vidare.

Nackdelarna med ögonbrynet är:
1. Det gör ont
2. Jag kommer säkert få ett ganska stort fult ärr
3. Jag måste ha tejp/plåster på för att såret ska läka ihop vilket gör att jag inte kan tvätta ansiktet ordentligt

Fördelen är väll att jag kan säga ”you want to know how I got these scar?” Till folk som undrar vad som hänt…

Efter innebandyn så badade jag och Josefine i sjön, det var sjukt kallt och man kunde knappt andas när man var i vattnet. Men mitt mål är att ha badat i sjön varje månad under året!!

Och ikväll har vi äntligen kollat på Sagan om Konungens återkomst. Åh den är så bra och så fin ❤
Nu ska jag sova, till blir ingen sovmorgon imorgon och klockan tickar på… Godnatt!!

20141012-014832.jpg

Kommentera

