We’re waking up We’re waking up

Nu är det verkligen höst på riktigt! 1a Oktober har bjudit på blåst och regn, men jag tycker ändå att det är ganska mysigt. Efter kvällsmaten gick jag och några andra på en lång promenad, det var mysigt även om jag tycker att det var lite läskigt att gå på en grusväg i skogen när det var mörkt…
Jag har även tagit något som heter Dukoral och det är ett vaccin mot bland annat Kolera. Man blandade något pulver med levande organismer som fanns i en liten burk och ja, det låter lika gott som det låter… Jag kommer behöva ta vaccinet en gång till innan resan.

Nu ska jag sova för jag är helt slut och har haft en sprängande huvudvärk hela dagen. Godnatt!

20141001-213232.jpg

Kommentera

