Glöm inte att rösta!!!

Jag tycker att du som är över 18 har en skyldighet att rösta så om du inte har röstat än så är det bara att springa till din vallokal och rösta! Om man inte röstar så får man inte heller klaga efteråt 😉 Själv förtitdsröstade jag i Fredags.

Jag kan verkligen inte sova till längre än åtta på morgnarna! Både igår och idag vaknade jag strax innan åtta, och då har jag ändå lagt mig vid ett båda kvällarna. Jaja, får lägga mig tidigt ikväll helt enkelt. Imorgon kommer klassen åka iväg till Glimåkra och gå en pilgrimsvandring, jag tror att det kommer bli lite utmanande men även spännande.

Idag var jag först på mässa i Örkelljungas missionshus och efter det har jag bara segat och pluggat lite, men det är ändå skönt att ta det lite lungt, veckorna är sjukt intensiva här (men roliga!)

IMG_1214.PNG

Skypeade med Cornelia i fredags, så sjukt najs att snacka med henne och jätteroligt att höra hur hon har det i USA, är ni intresserade av att se hur det är att bo i Minneapolis så är det bara att klicka in på hennes blogg här

Kommentera

