Fullt özz

Okej, jag har gjort och varit med om jättemånga roliga saker de senaste två veckorna därför har jag inte hunnit blogga.

Det är ganska mycket läxor här på Strandhem faktiskt, böckerna vi läser är lite krångliga och man måste verkligen vara fokuserad så att man inte rör ihop allt… Sen vill man gärna vara med på allt annat som händer på gården, verkligen fullt ös ungefär 14/7

För att ni inte ska känna er helt utlämnande gjorde jag en liten lista på några saker jag gjort och varit med om hittills:

•Blivit getingstucken
•Paddlat kanot när den var fylld med vatten
•Fått massa fina blåmärken, säg nästan misshandlad ut ett tag…
•Sjungit superhögt och jag trott att ingen hört
•Kört bil till Ängelholm och jobbat på café engel
•Gjort ett musikvideo med Josefin
•Stått på huvudet
•Kollat på Hitta Nemo

IMG_1198.JPG

Kan verkligen inte klaga på den underbara natur som finns runtomkring Strandhem

IMG_1197.JPG

God lunch, Emma-gjord!

IMG_1196.JPG

Fina och svettiga efter innebandy

Kommentera

