I wish I was, I wish I was…..beside you

Att blogga regelbundet på sommaren går väll sådär men det får bli lite oregelbundet helt enkelt!

Idag har jag suttit och skrivit massa tackkort, tror det jag skrev 70 stycken sammanlagt… men jag fick övat på min signatur i alla fall, så den är riktigt snygg nu!

Imorgon ska jag, Milla och Cornelia till Ven. Det är nämligen Cornelias födelsedag 🙂 Kommer bli så mysigt! Förhoppningsvis är vädret mycket bättre imorgon än vad det har varit idag… Såg ni blixtarna inatt förresten? Jag och mamma stod och kollade ut genom fönstret i säkert en kvart, men det var så coolt och fängslande…

Sen i övermorgon så sticker jag till Puls, kommer hem på söndag igen men vet inte om jag kommer blogga något.

20140804-210446-75886680.jpg

20140804-210447-75887197.jpg

Kommentera

