På gång

Hejsan hoppsan!! Nu känner jag att jag kan börja blogga igen. Skolan och all stress är över och jag har börjat tillfriskna från min feta förkylning som jag fick efter studenten (eller ja, nu har jag typ blivit sjuk igen).

I skrivande stund håller jag på ladda över massa bilder från kameran till datorn så de kommande dagarna kommer ni få se lite mer från New York, balen, studenten, konserten och midsommar. Det ska bli skönt att få lite rutin i bloggandet igen 🙂 sen har jag ett ganska stort sommarprojekt, tänker inte säga så mycket om det förens det verkligen är på gång, men det kommer bli fett!! 🙂

20140621-193940-70780975.jpg

Hoppas ni hade ett bra midsommarfirande, själv hade jag det supermysigt med några kompisar 🙂

Kommentera

