Don’t go to sleep

Jag vet att uppdateringen inte har varit så bra eller så regelbunden på senaste tiden och jag vet inte när den kommer börja flyta på som vanligt igen, vi får se.
Förutom att jag har skoluppgifter kvar så händer det så mycket saker runtomkring mig, nästa vecka ser till exempel ut såhär:

  • Min fina vän Karin har bal imorgon och då tänkte jag komma och kolla.
  • På tisdag ska jag vaccinera mig, ha muntligt prov i kinesiska och gå på dansträning inför balen.
  • På onsdag har jag skriftligt kinesiskaprov.
  • Om allt går enligt planerna så ska vi hajka med idrottsklassen den 5-6 juni.
  • På fredag ska jag även på Bereas sommaravslutning, det är även sista dagen för mig att lämna in skoluppgifter på, i nuläget har jag ett pm och ett cv på engelska som ska skrivas.
  • På lördag har jag lovat att måla några kompisars naglar inför balen.
  • På söndag är själva balen!!

Inte alls fullspäckadt? Nästa vecka blir värre… Eller, jag kan inte säga att den blir värre eftersom det bara händer massa roliga saker då 🙂

20130509-232103.jpg

 

Denna bilden är tagen för exakt ett år och tre dagar sedan (har faktiskt på mig samma tröja just nu som jag har på bilden). Jag, Cornelia och Madde var hemma hos Cornelia. Vi grillade, lekte som små barn i hennes park, åkte linbana och kollade på en 1D dokumentär… haha ja jag vet… Tror inte någon av oss tänkte då att trean skulle bli så jobbig som den har varit.

Kommentera

