Kent

20140522-104753-38873950.jpg

Lämnar allting kvar
inget tar jag med mig
Lämnar allt jag har
för en timme vackert väder
Släpp mig jag vill ut
det känns som om jag har feber
Släpp mig, släpp mig nu
du har sönder mina kläder

20140522-104831-38911693.jpg

Tänk om vi skulle vakna, inte andas
Våra lungor tömda på luft
precis som om vi fått en knuff
Det känns som om någon
kapat våra fötter
och hela sängen fylls av blod
och hela golvet är fullt av skor

20140522-104935-38975649.jpg

Vi har så ont om tid
ingen vila
ingen rast
vi har så ont om tid
och det här är verkligen fel plats
ja, jag släpper taget nu
vill inte klibba fast
jag släpper taget nu
för det här är verkligen fel plats
verkligen fel plats

Kommentera

