Hur långt man än har kommit, är det alltid längre kvar

Jag tror seriöst att skolan vill kväva oss med alla inlämningar och prov. Hela denna veckan har jag gått och lagt mig typ tidigast halv 12 på grund av alla läxor som måste göras.

Idag har jag filosofiprov så det enda som kretsar runt i mitt huvud just nu är dygder, moral, plikter samt några gubbar som Sartre och Nietzsche, men snart är det över och om ungefär 2,5h så har jag helg!!

Sen är det ju Karneval, tror det stod i tidningen att det skulle komma ungefär 400 000 människor!!!! Och jag som tycker att 30 000 är mycket när alla hänger i Stadsparken på Valborg… Jag ska i alla fall se karnevalståget, en kabaré och en revy 🙂

Hoppas ni får en trevligt helg!!

20140516-120419.jpg

Jag gjorde ”smoothie” här om dagen, men hade ingen vaniljyoghurt så det fick bli glass istället. En milkshakesmoothie.

20140516-120533.jpg

Mango+annans+vaniljglass+proviva

Jag hade ingen färsk annans så det fick bli konserverad vilket gjorde att den inte fick någon syrlighet, men men, den var ganska god ändå 🙂

Kommentera

