Hold on

Det har hänt så mycket i mitt liv de senaste dagarna, bland annat kom jag hem från New York i lördags och nu när skolan har börjat igen så har vi verkligen blivit överösta med läxor och inlärningar. Sen har det hänt en väldigt tråkig sak.

Jag har massor med bilder från NY som jag skulle vilja visa er, men jag funderar på att klippa ihop allt till ett bildspel med några korta videoklipp? Har fått lite inspiration av Lovisa Frank till att filma vad jag gjort under dagarna på min semester och sen klippa ihop det till en video. Tyvärr kom jag inte på det förens efter några dagar + att jag gömde bort att filma ibland…. Tyvärr tror jag inte att Times Square är med någon gång på film?! Och det bar en plats vi var på nästan varje dag….
Får pyssla mer med filmen när jag har lite mer tid, kanske till sommarlovet 😉

Vad hände med det härliga vädret förresten? Det var så härligt igår och idag så var det bara mehhh 😦 Jag som hade lite kortare byxor frös nästan.

20140423-192339.jpg

Lax med krämig risonirisotto och sallad
Helt okej gott, laxen och tomaterna var superb 😉

Kommentera

