12 år

Igår var det min lillebrors tur att fylla år, 12 år är han nu!! Kommer fortfarande ihåg dagen när han föddes och pappa ringde till skolan för att berätta det för mig. Jag stod inne i lärarrummet och pratade med honom och alla lärare stod typ bredvid och gratulerade och ”åhh så roligt”, vad ska man säga? Tack för gratulationerna om att jag fått en lillebror? jag som ville ha en lillasyster haha nej, men jag älskar honom!!

20140411-045828.jpg

Hittade ingen bra bild till inlägget, men pannkakor är ju alltid gott så… Hehe

Kommentera

