1a April

Vilket skämt alltså, har inte blivit utsatt för några skämt alls idag. Lite besviken men å andra sidan så har jag inte skämtat om något heller.

Jag stressade jättemycket till skolan idag och cyklade hemifrån alldeles försent (hade närmare bestämt bara 10min på mig!!) så jag sprang upp för alla trappor till klassrummet bara för att få reda på att lektionen är inställd. Så det var bara att ha mega håla från 8.30-14.20 så kul!!
Sista lektionen var bara en föreläsning som ehm inte alls handlade om det som den skulle göra och jag kan inte direkt säga vad den egentligen handlade om eftersom han var så virrig. Så idag känner jag att det inte hade varit så nödvändigt att komma till skolan alls, men men det är snart lov, fighting!! 10 dagar kvar till påsklov!!

20140401-221359.jpg

Såhär lockigt och fint var mitt hår igår!! 🙂

Kommentera

