Sunny sunday

Ja, det stämmer ju verkligen!! Till skillnad från igår så har jag suttit ute i solen och pluggat hela dagen, förhoppningsvis så har jag fått några små fräknar på näsan (det ät så konstigt, jag har fräknar på armarna, axlarna och knäna året runt men i ansiktet har jag bara fräknar när jag åker skidor eller på våren/sommaren… Sen försvinner de…)

20140330-174328.jpg

20140330-174352.jpg

20140330-174420.jpg

”Emma, släpp telefonen och gör läxorna!!”

En reaktion på ”Sunny sunday

Kommentera

