My weakness I feel I must finally show

Det var väll ganska förväntat att jag skulle stanna hemma och vara sjuk första dagen efter lovet… I torsdag så testade jag på att hoppa lite och efter ett stooooort hopp så landade jag med lite för mycket bakvikt och slog i huvudet. Efter ungefär en kvart så hade jag väldigt ont i huvudet samt måste illa, på kvällen tog jag varje chans jag fick till att sova och senare på kvällen när vi hade undervisning så ville jag bara gråta samt kände mig aningen borta (man märker det när man jämför mina anteckningar med de andras, jag har missat typ hälften av undervisningen). Efter att ha sovit läänge så mådde jag bättre och på fredagen åkte jag skidor som vanligt, men vid lunch så kom smärtan i huvudet tillbaka. Jag berättade det inte direkt för någon ledare (vilket jag nu i efterhand borde ha gjort) men jag sa lite försiktigt att jag hade ont i huvudet och mådde illa, plus att två ledare var med när jag slog i huvudet… Jag har inget illamående längre men huvudvärken vill verkligen inte försvinna!! Kände av den hela dagen igår och känner att den kommer smygande nu också 😦
Jag tror jag fick hjärnskakning därför stannar jag hemma från skolan och vilar idag, imorgon är en stor dag och då gäller det att jag är vaken och pigg!

20140224-120648.jpg

Felicias fina bild på mig när jag sov i bussen

Kommentera

