Åre

Igår kom vi fram till Åre efter ca 16h på resande fot, det var verkligen underbart att lägga sig och sova.
Idag har vi åkt massa skidor, vädret har ändå varit bra, det har inte blåst och det var inte kallt, dock så snöade det.

Sverige tog guld idag igen (damerna tog guld i stafetten igår), idag var det herrarnas tur. Alltså de åker så galet bra just nu!! Åhh vad OS är kul och härligt!! Önskar verklige att jag kunde haft möjligheten att se alla lopp 😦 enda chansen att se dem i repris är att betala 280kr för att få viaplay under OS veckorna, lite för mycket pengar med tanke på att jag måste leva på 1000kr/månaden.SURT.

20140216-234232.jpg

Glada tjejer i backen, både av att få åka skidor och att Sverige vann guld!!!!!

20140216-234400.jpg

Fina, bästa och underbaraste Marcus Hellner som med hjälp av sina fantastiska lagkamrater vinner med hela 27 sekunder!! Crazy!! Men awesome 😀

Jag är så glad just nu att jag inte riktigt vet vad jag ska skriva för att uttrycka mina glädjekänslor så jag säger godnatt till bloggen och vi hörs igen någon gång om jag lyckas fixa wi-fi

En reaktion på ”Åre

  1. Gå in på tv3play. Där finns en liten länk till vinter-OS. Där kan man se klipp och sammandrag gratis. Vi såg t ex medaljutdelningen som vi missade när det visades i direktsändning.

Kommentera

