Pulkaåkning och hemgruppsmys

Hallå hallå, igår så var alla mina lektioner inställda vilket jag såklart inte får reda på förens jag har kommit till skolan. Men jag, Milla och Filip skulle ändå sticka iväg och åka pulka så vi kom iväg lite tidigare 🙂
Det var verkligen superkul att åka pulka!! Jag har typ inte gjort det sen 9an, shame on me! Tyvärr så har jag inga bilder från när när vi åkte eftersom min telefon blir lite knasig när det är kallt så den stänger av sig själv 😦

20140201-123809.jpg

Här är i alla fall en bild från i torsdagens när jag red med Cornelia och Lovisa. Det ser så coolt ut när snön blåser över vägen!!

Igår så hade vi även hemgruppen uppstart så vi gjorde tacopizza (min ide, men vi ville ha både tacos och pizza so why not both?) och åt kladdkaka, det var väldigt gott.
Vi kollade även på en film som hette The Prince and me, ganska typisk och förutsägbar men ändå bra 🙂 sen snackade vi såklart massor!!

20140201-124101.jpg

”Vi ställer upp allting fint nu så Emma kan ta en bild till som blogg”

20140201-124215.jpg

Kommentera

