Äntligen så har snön kommit

Så häääääääääääär glad är jag över att snön äntligen har kommit!! Alltså mega glad 😀 äntligen börjar vintern!!

Jag körde förresten halkkörning idag på bulltoftabanan, det var verkligen halka delux med tanke på all snö. Plus att det kändes mer verkligt när man halkade omkring med bilen. Jag fick verkligen sätta min bilkörning på prov när det dök upp en livs levande hare på banan framför min bil, inga problem dock.

Imorgon har jag bra en lektion vilket är väldigt skönt, tyvärr så är det första lektionen jag har så det blir ingen sovmorgon… Känner mig som en zombie varje gång alarmet ringer, någon mer som delar den känslan?

20140127-220636.jpg

Taggad på snön imorse!!

20140127-220703.jpg

Kommentera

