Körmiddag och pannkaks kyrkan

Igår så hände det mycket.

Först hade jag körlektion det gick bra men vi gjorde inget nytt, tyvärr så känns det som att körskolan bra vill tjäna pengar och väljer att dryga ut alla lektioner :/

Efter det så stack jag hem och pluggade några timmar innan jag cyklade ner till stan för att gå på Spykens musikal Dantes inferno, den var väldigt bra!!

När den var klar så slutade jag för dagen, alltså inga lektioner vilket var väldigt skönt 🙂

Vid 18-tiden så skulle vi ha en Barcelona kväll med kören hos vår köredare. Vi åt tacos och massa kakor samt kollade på en inspelad film av vårt lucia framträdande i en av kyrkorna.

Efter det så cykla de jag ner till filippi där jag träffade de andra som också skulle vara med i pannkaks kyrkan, jag kom lite senare så de hade redan förberett smet, kaffe och oboy. Sen begav vi oss ut på Mårtenstorget. Det om inte så många människor men de som kom var väldigt trevliga och glada så det var kul 🙂

Just nu så sitter jag och kollar på skidåkning, tror det är SM 15km klassiskt som herrarna åker just nu, självklart så hejar jag på Hellner 😉

20140118-120843.jpg

Tacos!!

Jag gick ut med kameran för att ta lite bilder på Totoro när han busade runt i snön, men det gick verkligen inte, han sprang efter mig hela tiden, hoppade runt mig och på mig samt skuttade alldeles för nära kameran, suck haha
Fick ett kort filmklipp när han går på bakbenen så klicka på länken och kolla 🙂 sötnos!

Kommentera

